• Zwroty i reklamacje

Sprzedający nie odpowiada za uszkodzenia towaru podczas przesyłki. Zamawiający nie powinien odbierać przesyłki, w przypadku gdy jest ona uszkodzona. Zamawiający powinien spisać protokół w obecności doręczyciela przesyłki, i przez niego podpisany.
Każdy produkt posiada kartę gwarancyjną na której szczegółowo opisane są warunki gwarancji, oraz podane są adresy i telefony punktów serwisowych.
Gwarancja jest 12 miesięczna.

Prawo odstąpienia od umowy:

Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Zgodnie z polskim prawem taki przywilej nie przysługuje wtedy, gdy produkt został zakupiony na użytek firmowy w takim wypadku Klient nie będzie mógł skorzystać z możliwości 14-dniowego zwrotu.

Standardowy czas, jaki przysługuje konsumentowi na odstąpienie od umowy zawartej na odległość (przez Internet) lub poza lokalem przedsiębiorstwa (w domu, w przestrzeni publicznej) wynosi do 14 dni. 

Termin ten liczony od daty otrzymania towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo Nas poinformować

 

 


Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY


(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "KBM" KRZYSZTOF HIPNAR
Strażów 133, 36-073 Strażów
adres e-mail: biuro@kbm-narzedzia.pl
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży
następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):
....................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ..........................................................................................................................
– Imię i nazwisko Konsumenta (-ów): ..............................................................................................................................
- Adres Konsumenta (-ów): ..........................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................